MENU

neděle 11. června 2017

updated perfume collection

Jak lépe začít nedělní ráno než novým článkem? :) Dnes se budeme bavit o mé sbírce parfémů. Před více než dvěma roky jsem vám psala o své tehdejší sbírce (odkaz tady), která se dnes už dost liší - něco přibylo a něco ubylo. Takže pokud vás zajímá moje "updatovaná" sbírka (nejen) parfémů, čtěte dál.


S vůněmi to mám obdobně jako s kosmetikou. Jsou stálice, které mě nikdy neomrzí a ráda se k nim vracím, ale přesto ráda zkouším nové exempláře. Momentálně moje "sbírka" čítá šest hlavních parfémů/toaletek a tři takové spíše "voňavé spreje" čili vůně, které nepoužívám tak často a nejsou to takoví držáci. Když volím parfém, volím ho vzhledem k události a jednoduše potřebuji mít z čeho vybírat, proto jich mám takové množství.




Acqua dell Elba Arcipelago - Nejnovější a zároveň momentálně nejoblíbenější kousek v mé sbírce. Nebýt mé kolegyně, tak ji nikdy neobjevím. Dokonale se hodí na léto, protože voní jako slunce, moře, svěží vzduch, květiny... Jednoduše jako dovolená strávená na Elbě. Nejdříve je dost dřevitá, ale postupně se rozvoní do sladka a právě ty ovocné tóny v ní zbožňuji. 

Lancome La Vie Est Belle -  Tohle byl, je a bude můj nejoblíbenější parfém. Mám už asi páté balení a mám s ní spojeno spoustu krásných zážitků. Také to tak u nějakých vůní máte? Vždy jsem na ní dostávala nejvíce komplimentů a je vůbec nejintenzivnější ze všech mých parfémů, proto se hodí spíše na období podzim/zima. V létě to chce něco svěžejšího, právě jako výše zmíněná Elba. Všímám si, že v parfémech nejčastěji tíhnu ke složkám, které obsahuje právě La Vie Est Belle - vanilka, hruška, tonka fazole a další.


Nina Ricci L'Extase - Jedna z mála "růžových" vůní, kterou snesu. Z nějakého důvodu mi většina parfémů s růžemi vůbec nevoní, nicméně tady jsou opět příjemné ovocné tóny dodávající tu příjemnou sladkost. Pokud jste to ještě nepostřehli, jsem spíše na sladší vůně a většina těch "dospěláckých" vůní je na mě příliš těžká, takže je nesnesu. Tahle v sobě příjemným způsobem snoubí ženskost a smyslnost.

Yves Saint Laurent Black Opium - Tuto vůni bych zhodnotila jako takové dvojčátko již zmiňované La Vie Est Belle. Z velké většiny se shodují ve složení, ale Black Opium je ještě o kapičku teplejší vůně. Sama bych po ní nejspíše nikdy nesáhla kvůli pepři, který je ve složení, nicméně je opravdu nádherná a hodně rychle jsem si ji zamilovala.


Tom Tailor East Coast Club - Další do kategorie letních svěžích vůní. Opět zde najdete vanilku, malinu, broskev... Pro mě ideálka! Nesahám po ní tak často, protože s výdrží na tom není zrovna dobře, ale v létě jsem ráda spíše za lehčí vůně, takže se mnou tenhle poklad ve středu asi poletí na Mallorku :)

Korres bílý čaj/bergamot/frézie - Minulé léto jsem nepoužívala nic jiného! Korres mě svými toaletkami velmi mile překvapil a to jak výběrem vůní, tak i jejich výdrží. Po La Vie Est Belle je tohle má top vůně. Naprosto dokonalá kombinace svěžího bílého čaje, bergamotu a frézie, která patří k mým nejoblíbenějším květinovým tónům. Dávám palec nahoru i za jednoduchý a minimalistický flakonek, který se mi moc líbí.


Na konec jsou tu tři exempláře vůní, které nemají až takovou výdrž a zařadila bych je spíše mezi tzv. "body splashe", osvěžující spreje. První z nich je jablíčková toaletka z Yves Rocher, která se dokonale hodí na podzim. Krásná vůně, ale z nějakého důvodu ji moc nepoužívám. Druhá toaletka je z H&M Beaty sekce, kde jsem byla překvapená širokým výběrem různých zajímavých vůní. Ruby Pomergranate je sofistikovaná vůně se sladkými tóny granátového jablíčka. Pokud jste na HODNĚ sladké vůně, mám tu do třetice největší slaďárnu ze všech a tou je Pink Sugar od Aquoliny, kterou jsem si koupila na doporučení Kathleen Lights. 


Co vaše sbírka parfémů?
Máte jeden nebo také rádi střídáte?


2 komentáře :

  1. Moc hezká sbírka :) Já mam asi nejoblíbenější letní vůni DKNY tu zelenou a jinak Chloe :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna zbierka! :) Black Opium je moja najobľúbenejšia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!