MENU

středa 7. června 2017

summer wishes | 2017

Ahoj! Několik posledních dní už to vypadá na léto a já se příští týden dokonce chystám k moři, takže to chce nějaké nové přírůstky do šatníku. Pár kousků už jsem sehnala, ale o víkendu se chystám na další nákupy. Co je na mém letním wishlistu?


#1 MIDI SUKNĚ - V F&F jsem o víkendu narazila na tuhle nádhernou midi sukni, která se bude svým potiskem perfektně hodit právě na letní období a nemohla jsem ji tam nechat. Už se těším až se v ní projdu u moře :) 

#2 OFF-SHOULDER TOPY - Tenhle trend určitě neminul nikoho z vás. Já jsem dlouho váhala, ale pak jsem si vyzkoušela několik kousků, které vypadají opravdu perfektně a rozhodně je to "must-have" tohoto léta. Odhalená ramena působí něžně, žensky a k létu teď už neodmyslitelně patří.

#3 PLAVKY - Můj plavkový arzenál opravdu zoufale potřebuje nějaký nový kousek! Hodně mě zaujaly tyhle v mé oblíbené khaki barvě a s vysokým pasem, který zakreje i nějaké ty nedostatky.

#4 BATŮŽEK - Léto pro mě znamená spoustu výletů a většinou se mi chce vláčet s kabelkou. Batůžek jednoduše hodím na záda a jdu. Zaregistrovala jsem spoustu povedených a stylových batůžků, které už nevypadají jako ty, které jsem před lety nosila do školy a dodnes jsou mojí noční můrou. 

#5 BALERÍNY - Abych svému šatníku dodala trochu barev, snažím se už nekupovat černé boty. Jde to ztěžka, ale jde to :) Do oka mi padly tyhle roztomilé červené baleríny s mašličkou, které skvěle dodají šťávu i jednoduchému outfitu. Už chybí jen červená rtěnka, aby vše ladilo.

#6 BIODERMA CICABIO KRÉM - Kromě klasických krémů na opalování s ochranným faktorem mi v létě nesmí chybět hojivý víceúčelový produkt, který si poradí například s podrážděním kůže, drobným poraněním a působí antibakteriálně. Všechno dokáže tenhle zázrak od Biodermy a najde využití nejen na cestách.

#7 CLARINS PORE PERFECTING MAKE-UP - Mastná pleť a make-up si spolu v létě příliš nerozumí, proto hledám na vyzkoušení něco nového - lehčího ale stále lehce krycího, co vydrží i během náročných a horkých dnů od rána do večera. Podle recenzí mě velmi nadchnul matující make-up od Clarins, který splňuje všechny body. Pokud jste ho vyzkoušeli, dejte mi, prosím, vědět.


Co nesmí v létě chybět ve vašem šatníku a kosmetické taštičce?
Krásný den!

5 komentářů :

  1. Bioderma je skvělý produkt. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé kousky, mě se líbí střih a vzor té midi sukně. Já midi sukně nenosím protože nohy nemám úplně dlouhé a tak mám vždycky pocit že mě dělá ještě menší než jsem nebo spíš ji možná neumím zkombinovat. Výběr makeupu do teplého počasí je občas boj, já jsem minulý rok používala Loreál Eau de Teint, který byl hrozně lehoučký ale konzistencí už nemusí vyhovovat každému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám krátké nohy, ale zrovna u této sukně ta délka díky tomu "zavinování" sedí i na menší postavu :)

      Vymazat
  3. podobný batoh si také přeji a doufám, že se brzy odhodlám a konečně nějaký pořídím :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie plavky sú ozaj nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!