MENU

neděle 18. června 2017

NYX Soft Matte Lipcream | Recenze

Doufám, že máte krásnou sobotu stejně jako já :) Užívám si moře, sluníčko a spoustu dobrého jídla. Na odjezd domů ani nemyslím. Nezapomínejte sledovat můj instagram, ať se můžete kochat společně se mnou. Na blog jsem samozřejmě nezapomněla, takže dnes se můžete těšit na recenzi tekutých rtěnek Soft Matte Lipcream od NYXu. Stojí za to nebo ne? Čtěte dál!


Tekuté rtěnky Soft Matte Lipcream vždy patřily k nejoblíbenějším produktům této značky a když vloni NYX konečně přišel i na náš trh, tak jsem si před svým odjezdem do Říma ze zvědavosti pořídila svou první rtěnku s korespondujícím jménem mé destinace - Rome. Snad nikdy jsem na rtěnku nedostávala tolik komplimentů a brzy si budu muset pořídit nové balení, protože už je téměř prázdná. Odstínově si v řadě těchto rtěnek vybere každý, jelikož mají několik desítek odstínů a všechny jsou pojmenované podle světových metropolích. Můj arzenál je spíše v "nahatých" odstínech, které si v poslední době užívám čím dál více.


Balení rtěnek je plastové a více méně odpovídá jejich barvě. Jsou vcelku malinké a lehoučké, tudíž velmi travel-friendly, každopádně pozor na víčko z pogumovaného materiálu, na kterém je vidět každý škrábanec nebo šmouha. Klasický lehce zkosený aplikátor je pro mě více než vyhovující a dá se s ním pracovat velmi precizně. Rtěnky mají poměrně výraznou nasládlou parfemaci, která by mohla někomu vadit, ale po nanesení už cítit není a já s ní problém nemám. 

Jak už název napovídá, konzistence je krémová až pěnová, po nanesení je na rtech cítit spíše jako hutnější lesk, který během pár minut zaschne do takového saténo/matna a nosí se velmi komfortně. Pigmentace je dobrá. Záměrně nepoužívám slovo perfektní, protože mám ve své sbírce rozhodně lépe pigmentované produkty, nicméně můžete tak lépe korigovat intenzitu barvy a mínusové body jim kvůli tomu nepočítám.

Nestává se mi moc často, že bych zapomněla na rtěnku na svých rtech, avšak tady tomu tak je a to hlavně proto, že oproti kolegyním jiných značek vůbec nevysušují, ba naopak jsou na rtech příjemné. Pokud ji na sobě máte už několik hodin (cca 4 a více), začne lehce žmolkovat, hlavně na vnitřní straně rtů, avšak nic co by nezachránila opětovná aplikace. Není neslíbatelná, zanechává otisky, ale nebojím se s ní jít ani na večeři, kdy ji následně pouze lokálně doplním. Za 199 Kč je tohle pro mě dobrý deal a stále mě baví!


Moje sbírka má momentálně tři zástupce - můj nejoblíbenější Rome, tmavší nude odstín, Cannes, který je více do růžova a nahatinka Stockholm.


Já těmto rtěnkám dávám velký palec nahoru a ráda vyzkouším i další barvy. 
Co vy a tekuté rtěnky? 


10 komentářů :

  1. Já už po těchto lipcreamech pokukuji už dlouho a tyto tři odstíny se mi hodně líbí :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty odstíny jsou opravdu moc krásné! Asi je nutně potřebuju. Taky tyhle rtěnky miluju, mám doma Copenhagen a Monte Carlo:) Úplně mě to láká ty města navštívit, asi si dám takovou challenge:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta challenge nezní vůbec špatně :))

      Vymazat
  3. Odstíny jsou nádherné :) V nyx vždy po nich koukám, ale ještě žádnou jsem si neodnesla :,(No musím to napravit :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, jsou vážně bezvadné! :)

      Vymazat
  4. Vyzerajú nádherne, rovnako si si vybrala aj skvelé odtiene :) Mňa pri návšteve NYXu viac zaujali Cosmic Metals, no keď sa tam najbližšie ukážem určite si konečne zaobstarám aj Soft Matte Lip Creams :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hlavně na ty matné rtěnky a v tom mě Soft Matte Lipcreamy nezklamaly :)

      Vymazat
  5. tieto soft creamy sú super! :) mám jeden v bordovom odtieni, ktorý nosím na jeseň, ale tieto tvoje sa mi veľmi páčia na toto obdobie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě si tyhle barvičky moc užívám, období hodně výrazných rtěnek mám asi za sebou :D

      Vymazat
  6. mám odstín Prague a Copenhagen - Prague je naprosto dokonalý odstín, nádherně drží a líbí se úplně všem, i náhodným kolemjdoucím :D odstín Copenhagen mě trošku zklamal.... barva je to sice nádherná, ale přijde mi, že docela dost flekatí a není tolik příjemná na rtech :( takže se obávám, že to je buď mnou, nebo opravdu tyhle tmavší odstíny z téhle řady nejsou tolik povedené, jako ty zářivé a nude :)

    a na Rome mám zálusk! to je skvostný odstín!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!