neděle 26. února 2017

Maybelline Matte + Poreless make-up | recenze

Zdravím vás! Nejen že mám v poslední době dost napilno s prací a stěhováním, ale také zažívám nějakou tvůrčí krizi a na psaní článků není nálada... No, už abych byla přestěhovaná a mohla zajet do těch svých kolejí a hlavně být konečně v klidu a pohodě :) Dnes pro vás mám recenzi na novinku, která se chystá do našich drogérií a to na Matte + Poreless make-up z řady Fit Me! od Maybelline. Tohle by mohlo zajímat hlavně majitelky smíšené a mastné pleti, tak čtěte dále.
Klasický Fit Me! make-up asi znáte, ten je určený spíše pro normální až sušší pleť a recenzi na něj si můžete přečíst tady. Na tuhle matující variantu jsem čekala dlouhé roky a sehnala jsem ji vloni v Německu s tím, že u nás se asi nedočkáme. No, chvíli to trvalo, ale brzy se objeví v drogérii DM.

Matte + Poreless obsahuje pudrové částice, které pleť opravdu intenzivně zmatňují a zároveň zmenšují viditelnost pórů. Make-up je poměrně hodně tekutý, což je velké plus, protože se dobře zapracovává, na pleti mi přijde opravdu lehoučký a rychle zaschne bez pocitu "lepkavosti". Mám nejsvětlejší v Německu dostupný odstín, 105 Natural Ivory, který je spíše do žluta a perfektně mi sedí. Výsledný efekt je matný s velkým M a jeho pozornosti neunikne jediné suché místečko, které dokonale zvýrazní. S tím mám já problém hlavně na nose, kde vysloveně sedí a vypadá naprosto příšerně, avšak nos je oblast, kde mívám problém s většinou make-upů, tak ho tím nechci úplně odepsat. Proto bych pod něj doporučila nějakou hydratační bázi nebo podkladový krém, aby z vás neudělal úplnou sušenku. Krytí je takové průměrné střední, pěkně sjednocuje a dá se i celkem slušně vyrstvit. Já ho nanáším hlavně štětce, nicméně za použití mokré houbičky by mohl vypadat více "dewy". Malé mínus dávám za balení bez pumpičky.

Když pominu ten nos, na pleti vypadá vážně skvěle a díky opravdu matnému finishy přes den nemusíte myslet na přepudrování, protože dobře drží a to já, coby majitelka mastní pleti vážně ocením. Každopádně pokud by ten finish na vás byl až příliš pudrový, stačí ho přestříkat nějakým hydratačním nebo setting sprejem a bude vypadat mnohem přirozeněji. Na to, že moje pleť se make-upem prakticky živí a je zázrak, když z něj na konci dne něco zbyde, tady výdrž není vůbec špatná. Majitelky suchí pleti by se mu měly obloukem vyhnout, tohle by rozhodně nedělalo dobrotu. Je hodně podobný make-upu Infallible Matte od L'Oreal, nicméně ten je na mě příliš růžový a to na mé pleti dobře nevypadá.

Nemůžu ho zařadit mezi mé TOP make-upy, ale ráda po něm sahám, když chci něco matujícího a zároveň dlouhodržícího. Na Matte + Poreless je v tomto ohledu spoleh.
Máte rády make-upy s matným nebo spíše přirozeným finishem?


11 komentářů:

  1. Tento makeup mi ani nic neříká. Já mám radši od Maybelline affinitone tohle je snad nejlepší makeup od nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to novinka, takže je pochopitelné, že Ti nic neříká :)

      Vymazat
  2. Fit me tie prvé som mala celkom rada :) aj korektor z tejto rady je dobrý :) tak možno by som skúsila aj tento, mám celkom problém s mastnejšou T-zónou :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. na tenhle makeup jsem taky byla moc zvědavá a jsem z něj vážně překvapená, nevím čím to (možná péčí, kterou používám), ale mě dělá na pleti krásný lehký glow efekt, matný ale stále glow efekt, fakt něco co jsem zatím u žádného makeupu nezaznamenala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to asi bude tou péčí :) Já mám ten glow efekt tak po pěti, šesti hodinách, když se mi obličej zase trochu zmastí.

      Vymazat
  4. Škoda, že na nose tak šupinkuje. Protože jinak dělá nádherný effekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nos je moje problémová partie, ještě jsem snad nenašla make-up, který by na nose vypadal přirozeně.

      Vymazat
  5. Škoda, toho nosu, jinak vypadá docela hezky. Já mám poslední dobou na makeupy docela smůlu.. zkoušela jsem jich hodně a žádný mě vyloženě nezaujal. Hodně mě zklamal třeba i vychvalovaný Armani, který mi nesedl vůbec

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám většinou problém najít makeup, který by mě právě tady tyhle šupinky nedělal.

    OdpovědětVymazat
  7. Toto isté mi robia asi všetky make-upy na nose. Či použijem krém, hydratacny make-up, zmatňujúci alebo vynechám púder... nos mam vždy šupinkovy :D inak vyzerá make-up fakt pekne, ja som si akurát kúpila ten Loreal zmatnujuci tak som zvedavá, lebo asi ako jediný mi sedí odtieňom :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!