MENU

sobota 14. ledna 2017

Odličování ve sprše | pěna vs krém vs máslo

Ahoj, jak se máte v prvních týdnech roku 2017? Mně nezačal úplně nejlépe, nicméně ani tak si ho nenechám zkazit a beru to jako další životní příležitost. Dnes pro vás mám recenzi hned tří produktů a zaměříme se na odličování ve sprše ve třech formách - pěna, krém a máslo. 
S rostoucí spotřebou micelárních vod a vatových tamponků jsem se rozhodla říct dost. Nechápejte mě špatně, micelární vodu stále doma mám, ale používám ji hlavně na dočištění pleti večer či ráno. Odličovat jsem se začala už tedy ve sprše a po vyzkoušení spousty produktů tu pro vás mám srovnání tří druhů produktů z různých cenových kategorií. Jdeme na to!

ALVERDE ČISTÍCÍ PĚNA 3v1

Začnu tím nejlevnějším produktem, značky Alverde, který najdete v DM Drogérii a nedáte za něj více než 100 Kč. Jedná se o čistící pěnu 3v1 s vilínem a heřmánkem, který se mi v péči o pleť už několikrát osvědčil. Jak už název napovídá, zaujme hned tři funkce - odličuje, čistí a tonizuje. Nejprve jsem se dost bála pěnu použít na odlíčení očí, jelikož je opravdu výrazně parfemovaná, ale je vhodná i na citlivou pleť a v očích opravdu neštípe a poradí si i vydatným make-upem. Pěna je krásně nadýchaná a lehká, což u mě vyvolává nutkání napumpovat jí na odlíčení více, než je ve skutečnosti potřeba. Jak jsem už psala, parfemace je hodně silná a spíše než heřmánek mi připomíná citronovou trávu. Po použití je pleť čistá a lehounce vypnutá; nic co by nespravila následná dávka hydratace ve formě krému nebo séra. Díky tomu bude sedět spíše normální až mastné pokožce, kterou zbaví veškerých nečistot a mazu. Pro mě je to velký objev, naprosto jsem si tuhle pěnu zamilovala a řadím ji na druhé místo v tomto srovnání. 

THE BODY SHOP ODLIČOVACÍ MÁSLO

Dalším produktem je mé oblíbené "máslíčko" od The Body Shop, jehož cena je 399 Kč, tudíž je o dost dražší než pěna od Alverde, ale mnohem levnější než krém Origins. Psala jsem na něj před časem samostatnou recenzi, tu si můžete přečíst tady. Ze všech tří variant je tohle má nejoblíbenější, protože odličuje nejdůkladněji a zároveň pleť vyživuje i zklidňuje. I tady vévodí můj oblíbený heřmánek. Tahle forma mi vyhovuje mnohem více než klasický tekutý odličovací olej kvůli snazšímu používání - nikde nic neteče, nezanechává na pleti mastný film a ačkoliv jde jen o 90 ml, vydrží neskutečně dlouho. Za mě jednoznačný vítěz!


Origins je značka, o které jsem vždy slýchala u zahraničních blogerek a u nás zatím příliš rozšířená není. Balení 150 ml tohoto odličovacího krému stojí 749 Kč, což je naprostá šílenost, když zohledním fakt, že je naprosto k ničemu. Kromě odlíčení slibuje i hydrataci díky mrkvovému oleji. Bohužel odličování je jedna velká tragédie - krém s make-upem téměř nehne ať se snažím, jak se snažím. Z pleti se i špatně smývá, nečistoty i make-up zůstávají a pleť je potřeba odlíčit nanovo, takže nesplňuje vůbec nic z toho, co slibuje. Ačkoliv je to krém, chová se opravdu zvláštně, skoro jako hutná vazelína a pokud nestojíte o podráždění, zásadně se vyhněte očnímu okolí. I se samotným balením mám problém, protože se velmi špatně otevírá a nervy já mám také jen jedny. Moc jsem na něj těšila, každopádně za ty peníze ani zdaleka nestojí. Jediné, co mohu pochválit, je příjemná citrusová vůně. Tohle je naprostý propadák, ruce od něj pryč!


V mé sprše jednoznačně vyhrává odličování pomocí máslíčka od The Body Shop, pěna Alverde mě také velmi mile překvapila, ale krém od Origins už nechci vidět. Jak se nejraději odličujete vy?

Určitě mi napište, pokud jste některý z těchto produktů také vyzkoušeli, a budu ráda za tipy na vaše oblíbené odličovače. Přeji krásný zbytek víkendu <3

6 komentářů :

  1. Moc hezký článek a srovnání, Káji. Já to odličování na mokro pořád nemám ráda, je to dané i tím, že nosím čočky, ty si sice většinou po příchodu domů vyndám a pak nasadím brýle, ale do sprchy se mi nechce chodit slepá, abych se tam mohla odlíčit :D Takže si pořád jedu dvoufázák na oči, micelárku na pleť a dočišťuju pleťovou vodou nebo tonikem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já také nosím čočky, ale vůbec mi to nevadí :)

      Vymazat
  2. Srovnala jsi to velmi dobře. Já co používám na odličování ve sprše je právě jen pěna od Biodermy, ale když mám nalíčené oči, tak to až po sprše a odličovačem na oči :)) Ale potom samozrejme dočistuji pletovou vodou. :) Ale to odličovací máslo, mě važně zaujalo.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu bych také chtěla vyzkoušet! Odličovačem na oči to bude asi nejlepší, ale já to ráda při jednom :) Bohužel nesnesu dvoufázové odličovače a ten následný pocit mastnoty :/

      Vymazat
  3. Já se nikdy neodličuju ve sprše, ale až u umyvadla a používám dvoufázový olej na oči od Sephory nebo odličovací mléko od Lancome Galatéis Douceur, na pleť micelární vodu od Biodermy Hydrabio a potom sérum Hydrabio od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, super recenze, já zkusím pěnu od alverde :) Máslíčko vypadá zajímávě - tím se namatí pleť a pak setře vatovým tamponkem, či jak?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!