MENU

sobota 19. listopadu 2016

Moji pleťoví zachránci | Original Atok

Jsem velká ostuda... Napsání tohoto článku mi trvalo několik dní, jelikož prodloužený víkend trávíme u rodiny a vždy je co dohánět, když se vidíme pouze jednou za čas :) Čeká vás dnes recenze na mou oblíbenou pleťovou péči značky Original Atok, tak čtěte dál!
O české značce Original Atok jste na mém blogu už nejednou slyšeli. Seznámila mě s ní kosmetička, kterou pravidelně navštěvuje moje maminka a několikrát domů přinesla jejich produkty. Je úzce spjatá s aromaterapií, připravuje se z těch nejkvalitnějších přírodních surovin a obchodech se s ní běžně nesetkáte. To je možná také důvod, proč není až tolik rozšířená. V dnešní době máme ve výběru nejen pleťové kosmetiky neskutečné množství značek. Original Atok si nezakládá na nějakém velkém marketingu, používá se hlavně v kosmetických salonech a designově by vás možná také neoslovila, což je velká škoda. Budu doufat, že dnešním článkem ve vás vzbudím alespoň zvědavost tuhle značku vyzkoušet, protože za to stojí! V mé pleťové rutině si své čestné místo našly čtyři produkty a o všech si dnes můžete přečíst.

Vzhledem k tomu, že mám mastnější pleť zde budou produkty určené primárně na mastnou, zánětlivou a aknózní pokožku.

Pleťové tonikum Eleuterokok propolis
S tímto tonikem jsem se poprvé setkala minulé Vánoce, kdy jsem ho našla jako dárek pod vánočním stromečkem. Absolutně jsem neměla ponětí, co je eleuterokok, jak mé pleti pomůže a také mi chvíli trvalo než jsem se to naučila vyslovit bez zadrhnutí. Tak tedy, eleuterokok je druh keře, který patří do stejné skupiny jako ženšen a jeho tinktura má výborně tonizační účinky. Kromě toho obsahuje ještě propolisovou, jitrocelovou a vrbovou tinkturu a éterické oleje mateřídoušky, hřebíčku či levandule. Má poměrně dost výrazné bylino-kořeněné aroma připomínající tea tree, na které jsem si ale musela chvíli zvykat. Po téměř ročním používání mohu říct, že je to nejlepší tonikum, které jsem kdy vyzkoušela, protože pleť po odlíčení krásně dočistí, stáhne póry a výborně podporuje regeneraci. Sahám po něm pokaždé, když potřebuji pokožku zklidnit a ačkoliv obsahuje alkohol, nedělá ze mě sušenku a naprosto vyhovuje potřebám mé mastnější pleti. Tohle je můj svatý grál, najdete ho v balení po 200 ml, které jsem měla úplně poprvé, 500 ml, které mám teď a 1000 ml, které si budu muset pořídit do zásoby, aby mi nikdy nedošel! Abyste měli přehled o ceně, půllitrové balení stojí okolo 220 Kč.

Regenerační krém Tea Tree
Po tonizaci pleti nastává čas na hydrataci. Regenerační krém s tea tree se perfektně doplňuje s tonikem, které používám. Hydratace by se u mastné pleti rozhodně neměla zanedbávat vzhledem k tomu, kolik vysušujících produktů denně používám. Tenhle krém používám spíše večer v silnější vrstvě jako takovou regenerační spací masku, jelikož je poměrně hutný a výživný, ale samozřejmě se jako denní péče použít dá. Já na den preferuji spíše něco lehčího, matujícího. Světe div se, i mastná pleť dokáže "vrnět" spokojeností a ocenit pořádnou dávku hydratace. Olej z tea tree má silné protizánětlivé účinky a přispívá k hojení. Kdykoliv mě na obličeji trápí nějaká neplecha v podobě pupínků, stačí pár dní s tímto krémem v kombinaci s tonikem a je vystaráno. Dá se použít například i na odřeniny nebo dokonce bodnutí hmyzem. Parfemace je i tady vcelku intenzivní. Za tohoto krému 50 ml zaplatíte 170 Kč.


Regenerační obličejový olej Supraderm
Do nedávna jsem se pleťovým olejům dost bránila. Nicméně i mastnější pleti může být k užitku. Používám ho zhruba jednou týdně nebo pokud cítím, že moje pleť potřebuje větší dávku hydratace a večer tím pýdem místo krému volím olej. Na celý obličej bohatě stačí dvě kapky, které jemně vmasíruji do pleti. Vsakuje se hodně pomalu a ten mastný film by právě jeden z faktorů, kterých jsem se bála, avšak k mému překvapení je na pleti příjemný. Ve složení najdete směs rostlinných a éterických olejů - mandlový, pupalkový nebo citronový, po kterém má také příjemnou citrusovou vůni. Stejně jako tea tree krém podporuje regeneraci, pleť zklidňuje a samozřejmě hydratuje. Balení je skleněné s pipetku, s kterou se dobře dávkuje, nicméně moc travel-friendly to není, i když všechny mé cesty zatím přežilo (ťuk, ťuk). Balení s 30 ml zakoupíte za 210 Kč a vřele ho doporučuji i těm s mastnější pletí, kteří jsou k pleťovým olejům stejně skeptičtí jako jsem dříve byla i já.


Odličovací olej Make-up
V mé pleťové rutině hraje v odličování prim hlavně micelární voda, ale je makeup, na který je třeba přitvrdit. V takovém případě sahám po odličovacím oleji a taková tekutá rtěnka nebo voděodolná řasenka nemá šanci. Je vhodný pro všechny typy pleti včetně té citlivé, protože nedráždí oči a na rozdíl od předešlých produktů nemá žádnou parfemaci. Obsahuje rostlinné oleje z mandle, pšeničných klíčků a soji. Dá se použít na vatovém tamponku nebo si můžete několik kapek nadávkovat do dlaní, nechat make-up rozpustit jemnou masáží pleti a odstranit tamponkem či houbičkou. Tohle by mohlo být obzvláště komfortní pro suchou pleť, protože olej samozřejmě pokožku krásně vyživuje a ošetřuje. Mám ještě starý přebal výrobku, takže dnes už vypadá trochu jinak, každopádně cena se pohybuje kolem 380 Kč za 200 ml balení.

Znáte Original Atok? 
Více o produktech, cenách a značce samotné najdete na jejich webových stránkách.

Přeji krásný zbytek víkendu a budu se těšit u dalšího článku <3

2 komentáře :

  1. Značku moc neznám, ale vypadá dobře. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku vůbec neznám, ale musím říci, ze vypadá vážně dobře :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!