MENU

středa 19. října 2016

Korres Beauty Shots Scrub Grape | pleťový peeling

Ahoj! Poslední dobou příliš aktivní nejsem a má to hned několik důvodů. Někdy prostě všechno nejde tak, jak bychom si to představovali a nezbývá nic jiného, než to přijmout a co nejvíce z toho vytěžit. Hodně času teď věnuji své nové práci, která je pro mě splněným snem, ale na vás nezapomínám, nebojte se. Snad bude brzy zase trochu více času realizovat veškeré nápady a postovat články častěji než jednou týdně. Doufám tedy, že dnešní recenze vám udělá radost.
[ zdroj - Korres.cz ]
Řecká značka Korres začátkem letošního léta přišla s novou řadou produktů péče o pleť Beauty Shots. V téhle řadě najdete šest druhů pleťových masek, dva scruby a jednu oční masku. Nebudu lhát, tahle řada mě zaujala na první pohled a to nejen díky poutavému designu. Tyhle produkty jsou specifické tím, že mají poskytovat okamžité zdokonalení pleti a s tím souvisí také to, že se jedná o miniaturní balení (masky a scruby mají po 18 mililitrech a oční maska 8 mililitrů), které je ideální na vyzkoušení nebo na populární trend takzvaného "multimaskingu", kdy na různé partie svého obličeje použijete různé typy masek,

Kdo by v kosmetice nemiloval miniaturní balení... Jo, také jsem na to značně ujetá - je to roztomilé, malé a praktické na cestování, ale počkat! Tohle je vlastně plnohodnotné balení. Teď se podržte, za oněch 18 ml masky nebo peelingu dáte 225 Kč. A víte, co je na tom nejhorší? Že jsem si tenhle hloubkově čistící peeling naprosto zamilovala. 
Všimla jsem si spousty negativních recenzí na pleťovou péči od Korres, že se používání dostavily různé alergické reakce. Já musím zaklepat, že se zatím nic takového nestalo. V řadě Beauty Shots najdete hned dva scruby/peelingy a já jsem si vybrala ten "drsnější", který se více hodí na mou mastnou pleť. Ačkoliv je balení skutečně hodně malé, nemusíte se bát, že by byl po dvou použití pryč. Na ošetření celého obličeje je potřeba pouze malého množství (stačí množství o velikosti lískového oříšku), protože je krásně krémový a plný abrazivních částeček. Po dobu jedné až dvou minut peelingem obličej čistím a následně smyji vodou. Pro "citlivky" tento peeling rozhodně není, nicméně mou problematickou pleť perfektně zbaví mastnoty, nečistot i odumřelých kožních buněk a miluji ten pocit poté, co pleť po jeho použití osuším. Mám krásně čisté póry, pleť hladkou jako dětská prdelka a díky peelingu se pleť prokrví, čímž se podpoří regenerace. Díky oleji z hroznových jadérek, aloe vera a olivovému oleji nemáte následně pocit vysušené a stažené pleti, ba naopak je hezky hydratovaná a jak se říká "naducaná" :)

Peeling jako takový jsem si fakt zamilovala a o to víc mě štve poměr množství versus cena. Abych mu nekřivdila, musím uznat, že na obsah necelých 20 mililitrů poslouží hodně dlouho. Takže pokud máte mastnou pleť a stále hledáte pleťový scrub, který by vám dopřál pocit krásně čisté pleti, vyzkoušejte ho!

4 komentáře :

  1. Vypadá dobře, hlavně se mi líbí ty obaly a vůně :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, chtěla bych vyzkoušet všechny! :D :))

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!