MENU

sobota 7. března 2015

my favourite perfumes

krásné odpoledne! týden mi utekl jako voda a konečně je tu zase víkend, kdy si budu moci trochu oddychnout. sice mě čeká večer (a možná i následující den) nad seminární prací, kterou potřebuji udělat do úterý, ale venku je tak nádherně, že bych se nejradši sbalila a vypadla na nějakou dlouhou procházku :) v dnešním článku vám představím moje oblíbence z řad parfémů - které to jsou?
nevím, zda jsem jediná, ale parfémy určitě patří k mým kosmetickým posedlostem. někdo má doma jednu, maximálně dvě oblíbené vůně, které střídá a pak jsem tu já se svou voňavou krabičkou, která má hned sedm exemplářů. vůně ráda střídám - ať už podle nálady, ročního období nebo příležitosti, na kterou se chystám. dnes vám všechny mé oblíbence představím a budu moc ráda, když mi napíšete název vašeho oblíbeného parfému! :)
#1 So Elixir by Yves Rocher - už si popravdě ani nepamatuji, jak jsem se k Této vůni dostala a jak mě vlastně oslovila. o jednotlivých složkách parfému se můžete dočíst tady, protože popisování vůní nepatří k mým přednostem. rozhodně je to jedna z těch těžších až kouřových vůní, které ve své sbírce mám a pro někoho to může být až bolehlav, protože je opravdu hodně dřevito-květinová. mě baví hlavně během sychravého podzimu.

#2 Signature for Her by David Beckham - ačkoliv po téhle vůni už nesahám tak často, byla to moje obrovská láska a dokonce můj vůbec první parfém! jsem spíše na ty sladší, květinové vůně a tahle je dokonalým exemplářem toho, co mi voní.
#3 Loverdose by Diesel - není ten flakón naprosto úžasný? :) tuhle vůni používala moje spolubydlící a obdivovala jsem ji tolik, že jsem si ji nakonec také pořídila. opět patří k těm sladším vůním, hodně z ní cítím vanilku. je smyslná a sexy! jediný háček je ve výdrži, protože na mé kůži už po hodině není téměř cítit.

#4 Luck by Avon - tento parfém byl blogovým světem omílán natolik, že jsem ho prostě musela vyzkoušet. naslepo si parfémy nikdy nekupuji, ale v tomto případě to byla trefa do černého. ihned po nanesení se tváří svěže a postupně se rozleží v omamnou nasládlou vůni. tohle se Avonu tedy velmi povedlo! dokážu si představit, že by voněla každé ženě.
#5 Sí by Giorgio Armani - moje velké přání ve formě parfému Sí se mi splnilo o loňských Vánocích. chtěla jsem konečně nějakou výraznější ženskou vůni a tohle byla jasná volba! je sofistikovaná a dospělá. základ mimo jiné obsahuje vanilku jako drtivá většina mých vůní, takže stále tíhnu k podobným tónům. naprosto si mě získala, ale jsem velmi zklamaná výdrží. u tak drahého parfému bych čekala teda mnohem více.

#6 IN2U by Calvin Klein - tohle je můj velký favorit hlavně během léta, protože je to svěží bomba a když ho použiji, vybavím si pláž, oceán, drink v ruce a všechno okolo... jsem velmi mile překvapena i výdrží.
#7 La Vie Est Belle by Lancome - zlatý hřeb celého článku! pokud jste ho zatím ještě alespoň nevyzkoušeli v parfumérii, nevíte o co přicházíte. dokáže mi dodat pocit svůdnosti, luxusu a síly. kdykoliv jsem ho použila, někdo z mého okolí mi ho pochválil. výdrž je naprosto neskutečná. stačí se navonět ráno a cítím ji ještě večer ve sprše, neskutečné. i mému příteli se velmi líbí a až dopoužívám toto třetí balení, určitě si koupím další.


máte zkušenost s některým z těchto parfémů?
jaké se vám líbí vůně?





9 komentářů :

  1. IN2U vonia super! Ja mám dlho dlho Live od J.Lo a teraz striedam s Hugo Boss Nuit.
    A dokonca som si minule kúpila v Zare pánsku vôňu Gold, pretože kolega ju mal na sebe a mne sa hrozne páčila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pánské vůně mi také neskutečně voní, ale přišlo by mi zvláštní vonět jako muž :D

      Vymazat
  2. Ten parfém od CK jsem kdysi měla, ale po čase mi přestal vonět, tak jsem ho dala kamarádce. Já jsem na vůně hrozně vybírává, a skoro nic mi nevoní. Nevoní mi třeba ani ty populární vůně jako je například Sí, La vie est belle, Chloe, Miss Dior atd.. používám už několik let Lady Million od Paco Rabanne, a nově mi moc voní Opium Black od YSL :).

    OdpovědětVymazat
  3. Káji, asi budeme mít na vůně podobný vkus, tu od Beckhama mám taky (ale jenom takovej ten "deodorant spray", ani ne toaletku) a přesně mi voní ty svěží, květinové nebo ovocné vůně. Pak mám hrozně moc oblíbenou od Beyoncé Heat Rush, už ji tam mám jenom trošku a koupím si ji znovu! A k La vie est belle si teda musím aspon čuchnout a třeba si ji někdy pořídím. Jinak jsem stejná, mám taky tak 6-8 vůní a ráda je střídám. Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Žiadnu z týchto vôní nemám, no rada by som vyskúšala Luck for her :) inak máš krásny blog, dávam ti follow a teším sa na ďalšie články :)

    OdpovědětVymazat
  5. tu poslednu vonavku by som chcelaa! :) inak super zbierka :P

    OdpovědětVymazat
  6. Máme naprosto stejný vkus co se týče vůní! La vie est belle, Si, CK.. ach <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!